I'm still alive...

men uppdraget heltidslärare, a-lagsansvarig, göra hundra kurser samtidigt som jag jobbar + småbarn + frilandsuppdrag ger mig akut tidsbrist. Å så fejjan såklart, mitt nya favorithäng. C går i 6-års och kan läsa och är klok, och go och ...väldigt mycket sexåring. O är bara världens goaste snart 4-åring som älskar äpple mer än andra och gillar att gå med bar överkropp, en stickad yllemössa samt ett fruktklistermärke i pannan (från äpplet han äter. Vi fixar med lägenheten, planerar att äntligen kunna resa iväg på tuman (till London ev i sommar. Alltid London, jag vet, men jag är anglofil! Imorgon kurs, sedan argumentationsteknik sedan helg igen. Jag återkommer. P.s. om någon av mina vänner förirrat sig in här trots senaste årets öken. Köp gärna februari/marsnumret av tidskriften misstänkt. Jag har en debattartikel i den! =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Hoppas du har en härlig söndag! =)

kram

Postat av: M.

Det finns en bra indisk restaurang som heter Indira. Ligger vid skatteskrapan typ. Men anledningen till att jag skriver är att tipsa om bandet Unmarked.



Kolla Unmarked.se för gratis låtar, eller kika på det här liveklippet http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=54864008

2009-03-29 @ 13:17:26
URL: http://malmstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du vännen, visst är väl livet härligt!

Man behöver aldrig fundera vad man ska göra på sin lediga tid... det liksom bara löser sig ;)

Finns tidningen fortfarande att köpa tror du?

Ha det gott!

Vi hörs och ses...nån gång när vi får lite tid över...PUSS!!! Cicci

2009-04-16 @ 14:51:08
Postat av: Anonym

Cicci! Nej numret finns nog inte kvar än, men jag har ju en del kolumner i Metro som finns arkiverad på metro.se.



Hopps allt är bra! Själv har jag snart sommarlov. Då hör jag av mig.

Hare supergott vännen!

2009-06-07 @ 18:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback